respektlösa jäääävla as!

Gaaah! jag är så jävla upprörd att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag älskar mitt fina högis, och det är helt underbart att bo här, förutom en jävla sak - alla jävla hundar!! Jag blir galen på idiotjävlarna till husse/matte!
- nog för att jag inte är någon djurvän, det är inget jag skäms över, jag tycker verkligen inte om djur på något vis. Och jag blir lite extra anti, eller snarare fullkomligt jävla galen på alla idioter som inte har vett nog att koppla monsterjävlarna!

Det är inte direkt några små knähunder som taxar och pudlar som mongona har, nej nej, största jävla mördarhundarna som pitbullar och rotwailers(har ingen aning om hur man stavar)! Och som aldrig är kopplade!! - är inte det olagligt?!

Idag när jag kommer gåendes hem, så ser jag två rotwailers, den ena snällt kopplad och den andra springer omkring fritt medan karljävleln ropar lite slött efter hundjäveln. Gång på gång springer hunden emot mig, och då jag inte kan röra på nacken helt ännu, så måste liksom hela jag vända mig om och titta så att jag inte är på väg att bli uppkäkad! Vid tredje gången som hunden springer emot mig vänder jag mig om och helt enkelt stirrar på karljävlen! Tror ni han kopplar hunden och ber om ursäkt, nej nej!! Jävla as!!

Jag kan ingenting om hundar, jag har väll ett svagt barnminne att om dom viftar lite på svansen så är dom glada och snälla. - men utöver det så har jag ingen aning om hundarna är leksugna eller vill käka upp mig?!!!
- jag vet att någon har sagt att man ska spänna käkarna, för då ser inte hunden om man är rädd? Samtidigt som jag minns att någon sa som barn att hundarna "kan känna av när man är rädd"!!
   Så samtidigt som jag spänner käkarna allt vad jag kan, så liksom tvångstänker jag glada och lyckliga tankar  - allt för att hunden inte ska hoppa på mig och bita av mig vaden! Sen vet ju inte jag hur mycket hunden kan läsa av bara genom att se min rygg - men ändå!!

Till alla er hundägare, ni får gärna förklara dessa saker för mig. Och se till att era hundar iaf är kopplade, då det är sjukt jävla respektlöst att ha dom lösa då det finns både folk som är livrädda, och djurhatare som mig därute som inte ens ser skillnad om er hund vill hälsa eller äta upp mig!
1 kommentar
Linda

Tips: pepparspray ;)