sammanfattning av senaste dygnet.

Min prins på vit springare kom till undsättning vid 2 på natten, vilket resulterade i ca 4h sömn, vaknade pigg som en skorpa är mjuk. Morgonsex, kaffe och p-piller för oss både till frukost och sedan iväg till jobbet. - 12 timmars jobb, supermycket att göra och jag blev så stressad att jag till slut fick stickningar och domningar från låren och neråt. Efter det satt jag ner på en stol i över en timme och bara andades och hjälpte kunder så gott det gick.
   Efter jobbet så promenerade jag i snöstormen och kylan till Café 60 där jag tillbringade en övermysig kväll tillsammans med Jennie och Naddi. Minst 17 olika ämnen som pratades igenom, ett dödsfall, lite kärlekshistorier, ett vattensprut från mig över hela Jennie, Naddi och munkarna, och som vanligt massa annat tjejsnack!

Sist men inte minst ett långt samtal, som slutade med att jag fick ont i ögonen, hjärnan, hjärtat och allmän trötthet i kroppen. Nu är jag så jävla död att jag vill begrava mig och inte vakna till liv förrän klockorna ringt in det nya året. Men istället ska jag hänga med min bästis vetekudden och fnissa lite åt Hedvig och Helge :) 
0 kommentarer