födelsedagskalas

Vera fyllde tre idag, så jag, syster och Rodrigo var på kalas ute i Åkersberga, dvs andra sidan landet. Är det något jag inte vill så är det att bo utanför kommunikationsmöjligheterna! Älsklingen skulle egentligen följt med, men nu är rösten snart borta och han måste vila. På kalaset var syrran + familj, bror + familj, gubben och carina + svågerns sida. Dvs en massa massa barn! Och som vanligt råka jag slänga ur mig att någon ska få tyst på alla barn! Men jag tycker inte det är okej när ett barn bara sitter och för ljud, är det något jag lärt mig av min tid som barnflicka är hur man får barn att uppföra sig. Men det är tydligen ingen standard...
Kalaset var trevligt, kakorna för goda och sällskapet en aning trist, så vi gick direkt efter tårtan! Men brors dotter Clara, hon är så söt, som en liten prinsessa. Hon är den sötaste klumpen med kött som jag någonsin sett! Helt underbart söt, ville bara ta med henne hem! Mitt o älsklingens barn ska vara som hon, fast sötare :)

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Sophia

Ja, tråkigt var förnamnet! Glöm inte bort min blogg!!!