kunglig kärlek!

Ja och äntligen! Äntligen får sötaste lilla Daniel bli en offentlig person och stå brevid Victoria, när han vill, hur han vill och vart han vill. Äntligen får han och Kronprinsessan vara tillsammans, så kravlöst nu ett kungapar kan ha det.... Någon mer än jag som sett deras video där kungen berättar om förlovningen. Om man bortser från att alla nästan läst helt utantill och lät väldigt stela, så var det löjligt gulligt. Victorias leende och glädjen i hennes ögon, oj oj, vem smälter inte?!

Jag blir helt ärligt löjligt lycklig över att deras förlovning äntligen tilllkännagavs,och att dom slipper hyschhyscha hela tiden med sina känslor. Kärlek är något underbart och vackert, är man kär och lycklig ska man ta mig fan ha rättigheten att skrika ut det inför hela världen!<3



ps. även om jag är emot monarki, så är paret löjligt lyckliga. Och dessutom sa alltid min Farmor att jag är väldigt lik vår Kronprinsessa! :)

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Emma Damm

Tack så jättemycket! Ja den var jättegod! :-)

ellen

Kronprinsessan och hennes fästman är så fina tillsammans. Hon är så vacker och för sig som en riktig drottning av börd. vi ses på söndag :-)



//ellen.

Sophia

Inte bara farmor tyckte ju det, typ främande tanter på t-banan tycker ju oxå att du är lik Victoria, väldigt märkligt men ganska trevligt! =)



Ida

Haha jag såg också när kungen och drottnignen läste typ innantill, men det var ändå fina ord=)