lördag.

Helt underbar dag, älsklingen började låta vid halv tio, så jag avbröt mina sexfantasier o min kopp te, kröp ner med tröttisen och njöt av en riktigt bra start på dagen! Tydligen hade jag pratat en massa i sömnen igår, som vanligt. Nu på senare tid när jag alltid varit helt avslagen varje kväll, har jag pratat i sömnen. Senast igår hade jag sagt att "jag bryr mig inte!, jag bryr mig verkligen inte!" och varken jag eller älsklingen har någon aning om vad jag inte bryr mig om...

Om man bortser från att gröna linjen cpa sig och att en liten 40 rymdtönt kom och satte sig brevid mig när jag släpade på en ikeakasse med 20kg tvätt, så har dagen varit bäst! Solen skiner, så ut och njut!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
josefine

spännande med en rymdtönt, haha! hoppas att du har en fin lördag gumman. vad roligt att du trivs på jobbet! puss puss