melodifestivalen!

Missade förra avsittet men kunde inte låta bli att titta ikväll. Jag är helt såld på Petra Mede, den kvinnan är helt otrolig och jag älskar varje ord hon säger! Hon är ju för fan som en kvinnlig Kristian Luuk, och Jennie, du vet ju hur bäst han är på en skala. (Så fatta hur mycket jag saknar dig jennie, Mede har vår torra och klockrena humor i ett litet nötskal!  Så kika ¨på internet och skratta lika mycket som vi gjort tillsammans<3)
Jag är redan helt såld på Lasse Lindh och bandet, hans texter går rätt in i hjärtat, och som älsklingen säger - "Ja, han bara måste du ju älska, det är ju för fan en blandning av Håkan Hellström och The Ark!" Haha, tänk så bra han känner mig! Amy Diamond och Mumsmums låtar är solklara att dansa sönder fötterna till under resten av våren, sommaren och livet! ;) Så är det någon mer än jag som dyrkar schlager?!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer