mor-och-dotter-dag

Sitter hemma hos mor på söder, och satan vad jag saknar dessa kvarter. Mina morgonpromenader när söder sov och bara jag ar vaken, allt liv och rörelse som gjorde än trygg. Solen som skiner vackert över alla hus, butiker och små parker. Söder i mitt lilla hjärta! Vågar inte ens tänka på hur mycket jag skulle sakna Aspis om jag åkte dit.
Har varit superduktig hela dagen och tvättat hur mycket jävla tvätt som helst med mamma. Ja, jag är en aning bortskämd som aldrig har tvättat, därav så går jag en liten tvättkurs med mamma. Hellre släpar jag tvätt hela dagen än färgar alla älsklingens strumpor rosa! Och samtidigt som jag är superduktig borta på söder, så är älsklingen en hjälte hemma som städer rent hela lägenheten! Perfect match eller vad?!<3

Nu ska jag snart ta och umgås lite med mamma, vi har redan druckit kaffe så vi får väll hitta på något annat!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer