onsdag

Min första lediga dag på jag vet inte hur länge, eller min första lediga vardag. Det är så skönt! Fast en av mina chefer smsade igår att jag hade ett pass ikväll, men nej nej, nu jäklar ska jag vara ledig hela dagen! Fick en låång sovmorgon ända fram till nio. Kan låta futtigt, men så somnade jag ju på soffan 21.30 igår som vanligt. Fast sen vaknade jag till igen vid 02.30, och då hade älsklingen lagt sig på andra soffan, så jag väckte honom o så la vi oss i sängen, vilket resulterade i en lång hostattack, lille älsklingen min<3 Nu ligger han o sover, han ville gå upp med mig vid nio, men jag totalvägrade! Han är en såndär som har supersvårt att somna om, så jag fick honom att iaf försöka :)

Min dag ser ut såhär:

Nu - vara kvar med älsklingen, få i honom frukost och njuta av lugnet
12.00 - bli fotad i en studio vid fridhemsplan, inget flashigt utan för ett av mina jobb
Under dagen - hitta ett par bra jobbskor o present till syster!
Innan 14.00 - hämta lönen hos Helvetet
18.00 - simma med Sanna i högis

Utöver det ska jag ta det äckligt lugnt, vila, läsa massa samt skriva på lite fler fantasier! Så hur ser  er dag ut, och hur går det med fantasierna?! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Hoppas att du kommer ihåg det viktigaste idag! (Present till din syster, hörde jag)

Förresten har jag mina Petrol-trosor idag!!! Snygga!