Sexfantasierna!

Vill bara återigen påminna lite om sexfantasierna. Ni som håller på och skriver för glatta livet, superbra och fortsätt skriv allt vad ni kan! Sen är det bara att maila till mig, Katerina Janouch eller via den anonyma mailen. Men glöm inte att när ni skickat era fantasier, att skriva en kommentar här i bloggen eller skicka ett mail igen till mig, så att jag vet det. Hur ska jag annars veta vilka som varit duktiga flickor och förtjänar en bok eller sitt namn på tacksidan?! ;)

Deadline är som jag tidigare nämnt lördagen den 28 feb. Sen skickar jag iväg en stor bunt med massa smaskiga, porriga, söta och spännande sexfantasier till Katerina!

ps. så ni som redan skickat till mig, supertack! Men hör av er till mig så att jag vet vilka som ska få bok!

puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
CARRO - ThinkPink ♥

SV: kommer inte ihåg men det är bara att klicka in och kolla :P

jessica.

haha nej jag skriver inte om mina sexfantasier ;P

Linnéa

affären verkar finnas på lidingö centrum också. annars är märket på kannan Price&Kensington, den säljs säkert i andra affärer också.

Daniela

vad är det då du ska börja jobba med?

puss

Sophia

Men har du gått upp i atomer eller??!!! Varför svarar du inte i telefonen??!!