veckans to-do v. 8

Tänkte försöka börja med en ny tradition, veckans lista innan den ens har börjat, istället för att skriva planeringen någon gång i mitten av veckan som jag brukar göra. Känns liter mer struktuerat om planeringen är klar innan veckan börjat istället för någon gång mitt i...


[ ] Mina två absolut sista jobbpass på helvetet! mån-tis 07.00-14.30, kom förbi så får ni massa grejer gratis! ;)

[ ] Börja på mitt nya, snövita och underbara jobb hos Sockerbagarn

[ ] Skriva flera lååånga mail till underbara

[ ] Mysa så mycket jag bara kan med älsklingen<3

[ ] Skriva klart alla sexfantasier som jag för tillfället har som utkast i hjärnan, minst 10 st!

[ ] Få färgen av pappa och börja måla!

[ ] Boka tvättid och tvätta tills allt är rent!

[ ] Storstäda hela lägenheten

[ ] Bestämma tid, plats och allt inför sommarens utlandsresa med darlings!

[ ] Fira älskade syster som fyller 22!

[ ] Ha min första lediga dag mitt i veckan och njuuuuta!

[ ] Hitta en passande och bra present i efterskott till älsklingen<3

[ ] Köpa simkort

[ ] Sluta helt med socker - dör av bergochdalbanan just nu

[ ] Minska kaffeintaget till högst fem koppar/fem shottar espresso

[ ] Läsa läsa läsa!

[ ] Fortsätta stenhårt med Sexfantasiprojektet! ;)

[ ] träffa min älskade aspisar<3

[ ] mysa mysa mysa :)

[ ] göra upp lite kommande planer

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
Sophia

Jag kanske oxå ska göra en lista! Kan vara bra!

Ida

Det låter som du har mycket planerat i veckan=) Själv har jag bara jobb och tenta inplanerat, det får gå först den här veckan. Men på fredag när den här skittentan är över, då fan ska jag ta mig tid till annat!