veckans to do v 9

Sportlov, inte för oss hårt arbetande nollbarnsmammor, men för alla andra lyllosar där ute. Grattis till er, vi andra tuffingarna arbetar och pluggar på som vanligt!

[ X] Jobba mån-lör hos Sockerbagaren
[ X] betala månadens mobilräkning, inte glömma!!
[ X] Fettisdagen 24 feb!
[ X] Älsklingen och Vickepicke målar i lägenheten
[ ] Lyckas komma in i tvättstugan
[ X] Deadline för sexfantasierna lördag 28 feb!
[ X] Läsa läsa läsa så mycket jag vill och kan
[ ] Göra upp lite bloggplaner
[ X] Make Up Stores klubbkväll på tors
[ X] Middag hos wannabesvärmor på ons
[ ] Gå och simma
[ ] Besöka vårt nya bibliotek i högis
[ X] Överleva tisdagen på jobbet
[ X] Trappa ner helt på kaffet!
[ ] Börja med morgonpromenaderna igen
[X] Börja skriva dagbok
[X] Storkok med köttfärssås och annat gott
[ ] Göra budget + massa andra vuxengrejer med älskling
[X] Njuta och vara så mycket jag kan med min kärlek<3
[X] Lära mig så mycket
[X] Planera in lite myskvällar och myssaker för mig och älsklingen<3
[X] Få så mycket ordning som möjligt i hemmet
[X] Ha minispa med mig själv :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer