Alltid redo!

Var förbi apoteket igår och gjorde lite shopping. Sen jag flyttade hemifrån har jag magnetdragningskraft till allt som är till extrapris, och jag gjorde massa fynd igår på apoteket. Som jag tidigare nämnt så anser jag att apoteket är väldigt underskattat, det finns hur mycket roliga saker som helst därinne, och där kan man verkligen finna guldkornen :) Jag hittade c-vitamin brustabletter 3 för 59 och min favvolotion med julsmak! Vitaminerna är i smakerna tranbär/hallon, papaya/ananas och lime/apelsin. Hitills har jag bara provat tranbär/hallon, och den smakar helt okej, men man rapar äcklig bakisdrink, så det är ju inte så mysigt kanske. Men det är säkert bra i längden :)



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Ida

Man känner sig iaf nyttig när man dricker det där;) pusspuss

Daniela

Själv köper jag Friggs Järn + C-vitamin med smak av svartvinbär, den är bra faktiskt :) puss