Friday and i´m in love!

Yes, äntligen en vecka som nått sitt slut! Helt underbart att slippa helvetet för två hela dagar, samt för idag. Dagen började med att älsklingen var uppe halva natten, gick och la sig halv fyra och väckte mig igen vid fem för att veta vart alvedonen fanns. Så när klockan ringde vid 8 så somnade vi om och flyttade fram färgvalet och jobbsökandet till måndag. Därefter åkte jag till mamma och hjälpte henne med lite inventering, gick jättebra. Förutom att jag var tvungen att sätta mig ner var femte minut. Usch, mens kombinerat med inget mat är ingen hit, hade så jävla mycket blodsockerfall att det slutade med att det var mamma som fick klättra på stegen! Dessutom vägrade illamåendet ge sig, så jag sjukskrev mig varpå chefen blev aslack. Men vad kan jag göra åt det, ska jag kräkas på cafét?! Mongo! Jag vill ha ett nytt jobb!!

Käre gode gud, minns du mig?!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ellen

Hejhejhej, jag har talat väldigt bra om dig för min närmsta chef. Kom in med ditt CV för jag tror att vi behöver ny, frisk personal! love u