humor i sängen!

Jag har tänkt lite på vad som gör ett sexliv lyckat, och jag är kommit fram till en sak som verkligen är ett måste - humor! Ja, det kanske låter lite konstigt först, men ju mer man tänker på det, desto mer självklart blir det. Nu menar inte jag att man ska ligga och dra vitsar i sängen samtidigt som man blir påsatt, eller ligga och asgarva åt varandra, nej nej. Utan att man måste våga skratta, le och ta det som det kommer. Jag tror nämligen att det är väldigt lätt hänt att man blåser upp själva akten till något onåbart, och så fort det går lite fel, så spricker allt på en gång! Det är då det är viktigt att man kan våga skratta till, le, se det som det är och gå vidare.
Livet är inte en porrfilm och ni är inga skådisar, ni är två (el flera) som har sex med varandra. Ibland slinker den in i fel hål, man vill vara blöt men torr som trä, en fittprutt som låter högt, en kuk som vill in men en fitta som vägrar, ja vad som helst kan ju ske i sängen, saker som ni inte kan påverka. Det är i sådana situationer som man måste ta situation för vad det är, skratta åt det, börja om, avsluta eller göra något annat!
Så istället för att bryta ihop, bli arg/ledsen eller tappa lusten helt, skratta lite, kyss varandra och känn efter vad ni är sugna på! Ni kan ju alltid ta en liten paus och fortsätta senare ;)


ps. Visste ni att när en kvinna får orgasm är det väldigt lätt hänt att man skrattar eller gråter, vilket beror på att njutningskänslorna ligger nära en massa andra områden. Något som kan leda till att mitt när det är som skönast kommer ett asgarv eller några tårar. Inget att bry sig om utan bara köra vidare! ;)

0 kommentarer