min dag med Veckorevyn!

Den här dagen har varit så sjukt rolig och helt otrolig! Vet inte vart jag ska börja, tänkte gå in lite mer detaljerat om själva sexsnacket senare. Men jag gick från jobbet vid 16.30, mötte mamma och pratade med henne om allt sen senast, därefter direkt till studion och lyckades vara där 30min tidig! Så det blev en liten promenad med snö som föll och förstörde mitt fina lockiga hår! Därefter lyckades jag komma in i porten, men som sen visade sig vara fel, så efter en kvart ringde jag Sara som kom och mötte mig, och hon var så sjukt trevlig! Jag blev helt förälskad i henne på direkten och vi kom superbra överrens, jag tycker verkligen om henne! :)
Själva artikeln kommer vara på fem sidor, och det kommer totalt vara jag och tre tjejer till som är med och pratar, vilket innebär att jag kommer vara på en hel sida - bara jag! En stor bild på mig och mina ord!!
Först fick jag se på när en annan tjej blev fotad, och därefter fick jag välja bland kläderna och det blev en supersnygg klänning, saras kofta och ett par leggings med en färg som påminner lätt om Pastor Senap! Men tillsammans blev det supersnyggt ;) vi började med intervjun för att Sara skulle förstå lite vem jag var och hur jag funkade, och sen blev jag sminkad och fixad i håret! Hon som sminkade var så duktig och jag blev så snygg! Därefter var det dags för själva fotograferingen, och jag trodde att det skulle vara pinsamt och obekvämt, men det var så kul! Fotografen var supersnäll och jag kunde inte hålla mig för skratt när han började fota, vilket bara gjorde så att alla mina leenden såg äkta ut, (finns inget värre än fejkleenden!) så det var bara till min fördel!
Till sist gjorde vi klart intervjun, och det gick så bra! Sara var så rolig och trevligt, hela samtalet bara flöt på! Tur att jag inte oroade mig, för det hade varit i onödan! Hon ställde frågor och jag babblade på så mycket att jag inte vet hur mycket hon fick med. Åh, jag är så glad! Det har verkligen varit en toppendag, kan knappt vänta tills tidningen kommer ut! 



puss puss//En lycklig caro<3
1 kommentar
ericaperzzon

Svar: tack så mycket:) De rosa pumpsen finns på halens.se, men man måste klicka på pumpsen med ormskinn för att få fram de andra färgerna och de kostar 249:- plus frakt. Inte så jättedyrt:)