mina nyårslöften!

Ja, varje gång det blivit nytt år så är det ju tusen och tusen olika saker man får för sig att man ska göra under det kommande året. Men efter mina erfarenheter och tankar så sätter man alltid för hög press på sig själv och för höga mål, visst är det bra att ha mål, men det blir alltid jobbigt när pressen blir större än lyckan när man klarat något. Så det är något jag tänkte ändra på under detta år. Dessa är mina nyårslöften:

  • Vara mer med mina nära och kära!
  • Ge mer kärlek och omtanke till folk nära<3
  • Stressa mindre och prioritera viktiga saker och bortprioritera onödiga saker
  • Sluta dubbel/trippelboka saker, en sak i taget!
  • Sova mer, och ta mig den tiden att slappna av
  • Sluta komma försent, planera och strukturera bättre, dvs inte börja blogga 3min innan jag ska möta någon inne vid centralen...
  • Bry mig mer om mig själv och ha mer ego-tid!
  • Ha mer sex, både med älskling och med mig själv ;)
  • Läsa mer böcker (ja, det går...)
  • Äta mindre socker och läskiga konstgjorda saker!
  • Äta mer frukt och äkta varor
  • Försöka att ha endast en bull-dag i veckan :)
  • Lägga mer tid på underkläder,kläder och mitt yttre. Inte ytligt menat, utan för att det är kul och jag tycker om att känna mig fin.
  • Ta bloggen på mer allvar och fortsätta med grundtanken bakom det hela!
  • Promenera mer och rensa huvudet oftare samtidigt som jag får frisk luft i lungorna.
  • Aldrig mer feströka/snusa/konstiga drinkar - bara mina egna/sådana jag får vid baren
  • Ta mig tid till hårinpackningar, peeling (kropp/fötter), och naglar helst en gång i veckan.
  • Ge mina nära och kära all kärlek, uppmärksamhet och glädje dom förtjänar, ni är guld värda<3
  • Ge älsklingen all kärlek som jag kan och är möjligt, och verkligen satsa på vårt nya liv tillsammans! Det är du och jag<3

Jag kanske är naiv, men just känns det som att vartenda litet löfte känns genomförbart. För det är ju typ så jag lever nu, fast det här är lite mer uppgraderat. Men det borde väll inte vara så svårt, eller vad tror ni?!


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ernie

Najs! Du får hojta till när de blir inflyttningsfest!