nytt om sexfantasierna!

Fick precis ett litet mail från min kära chef, Katerina Janouch! Jaja, hon kanske inte är det rent ut, men det känns verkligen bra i magen och i hjärtat att säga det att en av sina största idoler och förebilder är min boss! Iaf, hon meddelar nu att hon skapat en anonym hotmail för alla er där ute! Så smart hon är! Så när ni skrivit ner era sexfantasier och ska skicka iväg dessa till mig eller till Katerina, så kanske ni känner att det är lite, ja inte vet jag? pinsamt, skämmigt, genant eller något annat, men genom denna mail så kan ni vara helt hundra procent säkra på att det blir helt anonymt!

Det ni då gör är att ni loggar in på detta hotmailkonto, och från den skickar sexfantasierna till mig eller Katerina! Smart va?! Så på så sätt så kommer vi aldrig på något sätt kunna få veta vem som skickat vad! Hon är så smart så smart! Så alla ni därute som håller på och skriver på era fantasier, nu har ni ytterligare ett sätt att skicka in dom på.

Min mail: [email protected]
Katerina: [email protected]
Eller det nya sättet: [email protected] lösen - orgasm

Har ni några frågor, funderingar, eller någon info ni saknar, hör av er till mig så ordnar vi det på direkten!

ps. älskling, hon hälsar och grattar så mycket till att vi blivit sambos, och att du har ett fint namn :)

puss puss//En lycklig caro<3
4 kommentarer
Sophia

Men asså, har du verkligen pratat med ALLA dina kompisar? Jag kan fråga Anki o Jamsine+ hennes tjej i helgen. Har du kollat med Ove? Jennie? Hennes tyska vänner? ;) Kolla med vår syrra? Om hennes vänner vill vara med? Lägg det annars som en grupp på facebook? Där lär det ju finnas folk som vill vara med? Men kanske svarar killar då oxå? Säg en dag du kan komma till mig? I nästa vecka?

Puss

photom

Smaart! Hoppas ingen byter lösenord på mailen bara?

Jag har haft tuusen saker att göra i skolan så jag har inte hunnit fixa nått på bilden, sorry! Annars är allt bra me mig. Hur är de själv? Puss!

caro

Ja, fråga alla du känner! Ju fler desto bättre! Syrran ska jag maila info till idag, samt till cattis och jessica från mammas jobb tänkte jag! ;)

Jag kan när som helst nästa vecka! Ringer sen!

Prata med sandra idag!!



puss

photom

Haha jaa det kanske jag ska! :D Men det känns ju så snuskigt att skriva om sånt! :P Men jag kanske får försöka skriva ändå hihi :P Vad har du skrivit till den? hihi

jaa, jag mår bra, men det är massor med skolan bara! vi hörs! kram