onsdag.

Jag lyckades komma in på någon annans internet, men självklart så skulle hela bloggen cpa sig, så jag kunde varken komma in på min egen eller se bloggen, lite irriterande när man väl lyckats. Sen kom älsklingen och skrämde upp mig för mycket, så jag var tvungen att logga ut. Måste ringa comhem eller skaffa en egen bärbar dator snart, så får jag göra vad jag vill med den!
Nu ska jag, syster och pappa flytta det sista, men det visade sig att mannen befinner sig ute på kungsholmen, så jag och syster ska äta om ett tag istället i väntan på att han kommer. Healt Bar är mitt absoluta favoritställe här på söder, så sjukt god mat, och syster köper det godaste räksallad och räkrätten åt mig just nu! Jag är så hungrig! Istället för att äta en god frukost imorrse så prioriterade vi annat, jag ska inte klaga för det var jävligt skönt, men nu är jag istället vrålhungrig! Men så kan det gå när man låter lusten styra över magen! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
ellen

Jag tänkte att jag skulle ta en morgonpromenad med dig imorn tills jag insåg att du faktiskt inte är söderbo längre.. snarare söder om söder-bo! hehehe. pusspuss

photom

svar: jaa det är bara att maila :D

Emma Gynning

Du får se reprisen, denna säsongen är ju bäddad för intriger.



Ha en bra dag!

Ida

Jag vill fortfarande veta vart du flyttat tjejen=)