påminnelse om sexfantasierna!

Här kommer en liten påminnelse om mitt uppdrag åt er söta läsare! Jag gick omkring och sög på den här karamellen och när jag väl släppte bomben så fick jag noll respons. Så jag tänkte ta det hela igen, och nu förväntar jag mig lite mer respons! ;)
Jag har fått den stora äran att vara Katerina Janouch resarcher till hennes kommande bok, boken ska handla om kvinnors sexuella fantasier, och till denna så behövs självklart historier - och det är här ni kommer in i bilden! Jag behöver historier, korta eller långa spelar ingen roll, det kan vara allt från en halv a4 till flera sidor långt, helt upp till er. Fantasin kan vara en sådan du själv har när du onanerar och smeker dig själv. Något du fantiserar om att göra tillsammans med din älskling. Eller något du bara fantiserar om sådär rent allmänt. Det är helt upp till dig vad det är för fantasi. Allt kommer vara helt anonymt, och det kommer inte kunna läcka ut på något sätt om vem som skrivit vad eller dylikt, så det är inget att bry sig om!
Jag behöver historier från kvinnor i alla åldrar och dom får handla om precis exakt vad som helst, det spelar ingen roll om vad ni fantiserar om, tvärtom får det gärna sticka ut lite. Inget är pinsamt, fel, skamligt eller otrevligt - det är bara fantasier som får dig att njuta! ;)
Det viktigaste i hela historien är detaljer, allt från hur han/hon du fantiserar om till hur du ser ut, vad som händer och vad ni gör, vart ni är och hur omgivningen ser ut. Hur det känns, både i fantasin och i verkliga livet. Hur det känns efteråt och om fantasin väcker några speciella känslor hos dig, lycka, ångest, skam eller äckel, eller vad som helst. Mycket detaljer!
 
När ni skrivet ner er fantasi eller fantasier, kan vara hur många som helst, så skickar ni det antingen direkt till mig på [email protected] eller till självaste Katerina Janouch[email protected]
Har ni några frågor, funderingar eller undrar mer, så maila mig eller lämna en kommentar så svarar jag på direkten!
Nu väntar jag med spänning på att novellerna ska börja hagla in! Så välj ut er bästa fantasi, skriv ner den och sen när ni ändå är igång kan ni ju samtidigt njuta av den! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Emma Gynning

Ja att få komma iväg till solen är ju aldrig fel!



Ha en bra dag !

Ida

Jadå, det behöver du inte ens fråga om! Bara att göra listan=)

STYLE BY B'N

Aww thanks ;) HUGS!!!!!