tuesday break my heart!

Har precis klarat av en till arbetsdag på förmiddagspasset, och tiden nästintill bara flög iväg. Förutom när det var helt dött och jag tvingade praoisarna att prata på med mig, det blev en diskussion om kött, vegeterianer och sötsaker. Slutresultatet? Man får äta vad som helst, sötast är godast på morgonen, och att allt är gott så längen man inte vet vad det är man äter! :) dom är så smarta mina små praoisar! Det är så roligt när dom är med, jag får någon att prata med, jag får hjälp och jag har någon att föra en konversation med - dvs. 3 saker jag inte är van vid på jobbet! Ska köra morgonpasset resten av veckan, vilket innebär att jag kommer ha fria eftermiddagar och kväller hela veckan :)

Var nyss förbi mamma och överraskade henne på jobbet!
C - Här mamma, jag tog med en kopp te till dig, rött te, så det är bara nyttiga saker i det
M - Tack så mycket, vad snällt! (tar en klunk och ger sen tillbaka koppen) Här, det är lika bra du tar den, jag har inget annat hemma att bjuda på!

Puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer