veckans to do

Snart är det vår, vilket innebär att snart är sommaren här! Med tanke på hur tiden och veckorna flyger iväg, så är det väll en kvart kvar tills Jennie är hemma?! :) men först ska jag hinna med massor!

[ ] jobba mån - fre 07-14.30
[ ] ha HT-middag hos mig
[ ] ha mysmiddag med Madde hos mig :)
[ ] jag och älsklingen firar fyra mån<3
[ ] jag och älsklingen firar 29mån som bästisar!<3
[ ] HT-kväll ute på ön!
[ ] Madde åker till Down Under!!  =/
[ ] lyckas få tag i tvättstugenyckeln
[ ] få all färg och börja måla
[ ] få bort alla böcker och kartonger!
[ ] bli nyttigare!
[ ] Natta flyttar till sthlm!!
[ ] Ha aspiskväll?!<3
[ ] Fortsätta stenhårt med sexprojektet!
[ ] söka jobb
[ ] läsa ut fyra böcker!
[ ] lägga upp lite planer
[ ] köpa min bebis!!<3
[ ] hitta en bra promenadväg

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

det var en väldans massa planer=) Du verkar ha fullt upp ständigt;=