veckans to do v. 2:

Nu är det ett helt nytt år, nya chanser och nya möjligheter. Och jesus vad det här året kommer att bli lyckat, för kan det bli en bättre start på året än att flytta ihop med min kärlek?! Skulle inte tro det. Men utöver att mysa runt med älsklingen så ska jag göra detta:

[ X ] umgås näsintill 24/7 med älsklingen<3
[ X ] flytta över det sista lasset med pappa på ons
[ ] Bestämma klart färgerna för ommålning i lägenheten
[ ] måla om tillsammans med älsk och Naddi :)
[ ] packa upp massa med lillasyster på lör
[ X ] storhandla massa till hemmet!
[ X ] leka Robin Hood varje kväll :)
[ X] jobba mån-fre 14.30-22.30 på tullys
[ ] promenera så mycket jag kan och hinner
[ ] få ordning och packa upp så mycket som möjligt
[ X ] hitta alla kamerasladdar och uppdatera bloggen
[ ] skriva tre långa loveletters till hemliga<3
[ ] gå igenom och rensa ut sakerna jag verkligen inte behöver och slänga =/
[ ] hitta den perfekta soffan till vårt hem!
[ ] läsa ut två böcker jag påbörjat samtidigt
[ ] börja bjuda över folk snart!
[ ] ha första peelingen med älsklingen<3
[ ] gratta min älsklingsflicka som fyller imorgon 6 dec! (får göra i efterskott)
[ X ] ta ledigt från jobbet, hoppas hoppas hoppas!
[ ] slänga ut allt äckligt och onödigt
[ X ] sluta missbruka Sweeney Todd!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
STYLE BY B'N

det är bra, nyvaken.. ser ut som en grizzlebjörn som precis lämnat sin vinterlya haha!



Händer idag då?



hugs!!

Daniela

Tack så mycket vännen :)

Daniela

Japp dumpad har jag sett, den är sjukt rolig den med :) kram