80-talet kom och gick

Ja ni, man vet att festen var blöt om man fortfarande är fuktig dagen efter - ett gammalt Caro-ordspråk. Och herre gud i min lilla låda vilket partaj det blev, dock måste det erkännas ett förfesten var roligare än själva festen, men det är sånt som händer ibland :) Förfesten var superrolig, sen världens längsta bussresa dit, lite häng där och sen världens längsta resa hemåt - ungefär kvällen i ett nötskal! Men såhär kan man i form av bilder sammanfatta den lyckade delen av kvällen:


Till det hade jag även cerisea leggins och rosa paljettväska ;)


Halva min outfit!


Världens läckraste leggings!


På bussen under världens längsta bussresa!


Ibland är vi så pass coola att inga andra förstår<3


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Hanna

Hey!

Jag är med i en sommartävling där man kan vinna en dator. Det hade varit jättesnällt och gulligt av dig om du hade kunnat klicka dig in och rösta här:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

(klicka på den rosa snäckan till höger om bilden, det tar bara en sekund)



Jag ligger just nu efter med en del röster, men jag ska kämpa mig upp i toppen – förhoppningsvis med hjälp av dig! ^^ Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka…



Kram//Hanna