en liten lista!

Har du..

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? -
japp
Blivit generad inför folk? - alltid under redovisningar i skolan
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - olyckligt kär har väll alla varit?
En sexleksak? -  japp, tre närmare bestämt!
Haft en onenightstand? - yes.
Ätit musslor? - ja, pilgrimsmusslor är bland det bästa jag vet!
Varit på en festival? - nej, inte vad jag kan komma på
Stått på scen? - Japp, Soliden med Jennie!<3
Däckat? - för många gånger.
Haft ett förhållande under en månad? - ja
Blivit kallad player? - nej, jag är en snäll flicka!
Sett någon visa sitt kön i webcam? - nej
Bantat? - haha nej verkligen inte!
Färgat ditt hår svart? - ja, blåsvart, lilasvart och vanligt svart!
Färgat ditt hår extremeblonde? - ja om min Ola Salo-lugg räknas så!
Photoshop? - det tror jag säkert att jag har

VAD..

Längtar du till mest just nu? -
att jennie är hemma, riktigt god tacos, choklad, sex/orgasm och älsklingens närhet!
Ska du göra i helgen? - Förmodligen någon Parre
Har du för kläder på dig? - min döskalle-bikini
Gjorde du igår? - plockade blåbär och tog årets första dopp
Åt du senast? - frukost
Har du för mobil? - älsklingens
Köpte du senast? - mat, hej pensionär
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästa vän? - Dumpen!
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - lägga mig brevid i fosterställning!

VEM/VILKA..

Kysste/pussade du senast?
älsklingen<3
Kramade du senast - systerbarnen
Slog du senast? - jag slåss inte
Fick du sms från senast? - älsklingen
Pratade du med i telefonen senast? - sanna
Saknar du mest just nu? - jennie och madde!
Är din bästavän? - you know who you are<3
Skulle du kunna göra allt för? - älsklingen och mina darlings!
Var du med senast av det motsatta könet? - var som ett ligga eller var som att vara?: ligga - älsklingen, vara - gubben
Kan du lita på mest? - älsklingen
Vet mest om dig? - dear diary
Sov du tillsammans med senast? - bertil! :)

ALLMÄNT

Har du pussat en groda? -
japp, nisse från källaren!
Kan du hjula? - nästintill
Biter du på naglarna? - ja, usch
Är du EMO? - nej, men dom är söta!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Lämna landet och se världen!
Vågar du flyga fallskärm? - ja, jag vill
Har du sjungit inför publik? - kareoke på kryssningar/köruppträdande
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? - nej, max en nörd per familj!<3
Följer du mode? - mjaaa
Är du hungrig? - nej, men sugen ;)
Är du blyg? - kan bli ibland.

Sådärja, nu vet ni ännu mer om mig :)

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer