finaste bröllopet!

Jag vet inte riktigt varför, men jag blir löjligt varm om hjärtat när jag ser den här filmen. Hjärtat bankar, håret på armarna reser sig och jag får lyckotårar som rinner ner för kinderna. Kan kanske ha med bröllopet, men det jag bölar över är hur kompisarna ställer upp, fuldansar med glädje och det verkligen skriker humor och kärlek om hela filmen! Med en sådan otrolig början på bröllopet, med så mycket kärlek i luften, då kan väll äktenskapet knappast misslyckas? Vid varje minsta gnabb om disken är det bara att se filmen på youtube och sen ha lyckosex över hur bäst dom är! :)

Tyvärr är jag ett misslyckat teknikfreak, så ni får helt enkelt klicka på länken för att se filmen: Finaste filmen!


Här har ni bröllopsparet bakom filmen!


 

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer