Friday and I´m in love!

Älsklingen ligger fortfarande och sover, och själv har man varit pigg och vaken sedan 8 imorrse. Dessutom minns jag att jag någon gång vid tre inatt lovade honom att sova till tolv, och jag är så uttråkad. Dessutom vill jag inte smyga omkring i lägenheten, för jag tappar alltid något eller välter något - dvs totalmisslyckas med att vara tyst.
Funderar på att vara världens bästa flickvän och väcka min älskling med frukost på sängen, men det känns lite som att det är jag som förtjänar det lite mer då jag snart fyller år... Jaja, om 45min får jag iaf kasta mig över honom och väcka honom med en puss-earthquake!!<3

puss puss//en lycklig caro<3
6 kommentarer
HDR-fotografen

Är det din bild du tagit är den ofarlig. Du kan ladda upp den på virustotal.com och få den scannad med mängder av antivirus.

JOANNA

du med:O

haha;D

My

sv: tack så mycket :D njae har tre som är i den färgen sen bara för att sticka utt lite extra mycket har jag en i limegrön oxå ;)

Caroline

sv: yes. Aa tycker också den är supersnygg, haha lovar att njuta av den åt dig ;).

Puss

em

yäyäyäyä ikväll ere paaaaaaaaaaaaaarty <3

em

yäyäyäyä ikväll ere paaaaaaaaaaaaaarty <3