jag är en glad pensionär!

Radion spelar "Känn ingen sorg för mig göteborg", hjärtat nästintill svämmar över av känslor och kärlek. Solen skiner fortfarande och träden rör sig tillsammans med vinden. Huden känns sådär härligt spänd som efter en dag i stekande sol, ansiktet har fått ännu mer fräknar och mina nystekta bröst har antagit färgen ljusrosa! Fräscht, ljusrosa passar iaf bättre till pepparkaka än fisblekt! ;)

Kaffet är snart färdigbryggt och en elegant wienerlängd väntar på att bli uppskuren. Det är sommar i luften och i själen - och jag älskar det! Ingen stress, inga måsten och inga krav. Dagens största bedrift har hitills varit att flytta madrassen efter hur solen rör sig på himlen. Är det såhär pensionärer har det? Lugnt och stilla, inte överdrivet mycket som sker, man fördriver tiden med att äta, läsa och ta det lugnt. Jag tror jag ska fortsätta med den här livsstilen ett tag framöver, tills jag får stressnoja och åker in till stan igen :)

ps. om något företag är på jakt efter en nybliven 20åring, men som lever lyckligt som en glad pensionär. Hör av er till mig för bloggkontrakt!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Jag kan riktigt höra dig tralla "Jag är en glad pensionär"-sången!