Jag blir galen!

Jag blir snart fullkomligt galen! Jag sitter och kollar resor till i princip vart som helst och när som helst med älsklingen. Och det finns ingenting!! Och jag blir galen! Jag vill bara slänga min dator i vägen och skrika! Jag har semester, och jag tänker inte tillbringa tre veckor hemma i lägenheten, jag kommer bli galen! Jag vill bort från Sverige och jag vill åka på en underbar liten kärlekssemester med älsklingen!! Jag vill bara komma till ett fint hotell, något med pool och gärna nära till havet. Fint väder och varmt. God mat och timmar spenderandes i sängen och ha massa underbart sex! Är det för mycket begärt?!



puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Sophia

Kolla på detur.se. De har resor till Turkiet och nått mer land tror jag.. Det ser lite skumt och hemsnickrat ut, men vi åkte med dem och det funkad.

Kolla till Bulgarien eller Tunisien oxå, där är det billigt. =)



Men fritidsresor och såna har resor till Turkeit för 3200kr/person. Det är ju okej..

annelie

Jag kan tänka mig det, då vet jag haha:) Tyckte den verkade bra när jag läste på baksidan! Tycker om att läsa dem lite sorgligare/hemskare böckerna, man blir mer känslomässigt insatt! =) Pussar

em

hahahah lyxpannkaka! det vore ju något ;) men ja tkr vi kör på ngt ännu mer lyxigt här imorgon mumma! :p

åååh vill också utomlaaaaaaaands>!!!!!!!!! igen.. hahahahah vill inte vara här i pissverige!

[SOFIA - FOTO & DESIGN]

Sv: Tack så jättemycket :D

Kram, Sofia