nr 1 på osexig-listan!

Jag är så förkyld! Nu menar inte jag lite rinnig i näsan, utan nu pratar vi den sortens förkyld att man aktar sig för sådana människor på tuben då de hostar och snorar så att man blir ihjäläcklad. Kul, jag är äcklot på tuben! Halsen svider och kliar, näsan känns som tagen från en mops och huvudet är gjort av hårt packad bomull. Kul att det är sommar ute  och att semestern snart börjar. Jag vägrar börja min semester som sjuk :(

Ens sexighetsstatus bara sjunker för var minut som går, och nu känner jag mig lika attraktiv och sexig som en jäst bulldeg. Det är nog det bästa knepet för att slippa ha sex och närhet - bli riktigt förkyld! För vem fasen kan ha sex när huvudet är som frigolit, halsen sådär sexigt hostig som hos Agda 93, och när ens näsa inte riktigt kan bestämma sig för om den ska rinna som niagarafallet alternativt vara så pass igenproppad att man får andningsnöd!

Nej, inte nog med att jag är sjuk, jag blir dessutom så bitter, och ledsen. Lite som ett ledset, bittert och supersjukt barn - rolig sambostatus va?! Nu ska jag äta lite kuckelimuck medicin och inbilla mig att jag blir frisk snart :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer