Panik/firning!

Jag stressar hem från jobbet, vattnar blommorna hos mamma och sen kastade jag mig på en tub hem till sanna. Packar upp vår fina gigantiska 14bitars-stora som jag tagit med från jobbet - för att fira! Vi sätter oss framför datorn, tar fram alla sidor som behövs, fyller i och klickar för glatta livet. Tårtan står framme och är fin, ena bokningen genomförs -och sen... PANIK!!

Status  - Vi har bokat hotellet, och nu vägrar phucking-jävla-kuk-anal-Ryanair fungera! Vi Kanske har en bokning klar, men detta går inte att se då sidan "är lite ur funktion för tillfället, men vänta 10sek..."! Aaah jag blir galen!

Nej, nu går vi ut och gungar, pratar om livet och försöker lugna ner oss lite. Just nu är humornivån mitt i allt det hysteriska väldigt låg: "Vi kan ju alltid köpa lite LSD, då tar vi ju en tripp" - sanna

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Ida

Fasen va sur man blir när sånt händer, hoppas det fixar sig för er:)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha så du kallar också tunnelbana för "tub" tycker det är så gulligt =)