sherrytanter!

Ja, det är ju en dag imorgon också och det börjar ju bli dags för att tänka på refrängen - som man brukar säga... Hehe, snarare vår verklighet! Jag sitter och nästan dör av trötthet, linserna värker av torka och min kropp skriker efter sömn. Sanna går omkring i en blommig kimono och "semester-röker" på balkongen. Filmen "21 grams" är precis slut, vilket innebär att det börjar en ny film alldeles strax som säkert är perfekt att somna till enligt sanna :)
Kan verka en aningens torftigt att tänka på refrängen innan ens sista nyheterna vistats, men nej - ibland finns det inget bättre än att leva som en sherrytant med sin bästis, så då tackar vi väll för oss för idag!


puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
em

härligt!!

haft det bra?!?!?!

såklart! vad gör du på måndag ! ;) malin är ledig då så vi tänkte att vi kunde höra med linda också så hittar vi på ngt, kanske äter det efterlängtade lyxplankan ;) <3

JOANNA

tack snälla:D



kul att du vill vara med i veckans blogg by Joanna!



de tio utvalda bloggarna visas imorgon runt klockan12.00!



sovgott! PUSS JOANNA

-Milly-

Åh vilken fin blogg du har! ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin'?



(kika gärna in och ställ en fråga eller två i min frågestund)



Kram ♥

Sophia

Nej nej.. inga andra fjortisbaciller än dig och Sanna då, men ni räknas inte!! haha.,. jag är så rolig!!



Och du, du kommer at tfå sjukt mycket 20års presenter av mig, så det gör inget om de andra inte kommer!! =)