Glamour + goodiebags=Sant!

Kvällen började med att jag och syster inte hittade rätt ingång, men när vi gick runt hörnet möttes vi av kanske hundra tjejer i alla åldrar, och alla viftade med sina orangea inbjudningskort - det som jag självklart tappat bort/kastat!! Både jag och syster fick panik, men det var ingen fara på taket då jag fanns med på listan! Väl på plats började vi med att ta goodiebagsen och såg oss omkring. Är det något vi är uppfostrade till att göra så är det att mingla med främlingar - har man gigantisk släkt + massa ingifta så ligger det liksom i blodet! ;)
Vi vandrade omkring och spanade efter gratisgrejer medan jag till min stora gläjde upptäckte att Katerina Janouch skulle befinna sig på våning tre, där även mat och dryck fanns. Vilket innebar att vi hängde där hela kvällen!

För att sammanfatta det hela, väldigt lyckad kväll med väldigt trevligt och roligt sällskap! Trevligt mingel och roliga och fulla goodiebags. Samt att träffa Katerina där, blev den rosa glasyren på cupcaken! ;)


Älskade syster som fortfarande leker peppis!


Kvällens middag, minimat + fyra flaskor pellegrino!


Lilla jag och min Idol!!<3


Goodiebag nr 1!


Gratissaker som råkade åka ner! :)


Goodiebag nr 2!


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sandra - Piffad

Määh, jag hittade bara en goodiebag!! :D Vart fanns den där med sjalen, vaxgrejen och det andra?



sv: Tack! :) Kram