Glamour ikväll!

Efter jobbet idag ska jag möta upp lilla storasyster och ta med henne på Glamours "lyxshopping"-evenemang! Har tyvärr slängt inbjudningskortet, så jag hoppas man kommer in genom att bara uppge namnet. Vet inte riktigt vad det hela går ut på, förmodligen lite mingel medan allt är till nedsatt pris. Jag ligger iofs på shoppingförbud, men man vet aldrig vad man kan hitta under en sådan kväll. Dessutom utlovas det en lyxig goodiebag, något som jag aldrig tackar nej till! ;)

Hoppas bara det inte blir allt för sent, senare ikväll hade jag planerat in en spa-kväll med ompyssling av hela kroppen då älsklingen tänkte ha spelkväll, samt packa! Aah vi åker om två dagar!!

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
cassi

kolla in min blogg och anmäl dig till min tävling!

Your Dream Closet

tack så mycket tjejen vad glad jag blir :) <3