Icke-vänliga sambovanor!

Hur mycket man än älskar en människa, så finns det alltid en, två eller tjugo saker som du stör dig på när det kommer till din älskling. Kan vara allt från hur han tuggar smörgåsen till frukost, att han alltid vill ha solljus eller tycker om att lyssna på en viss musik väldigt högt. Oavsett vad det är, så finns det egenskaper och vanor som du helst av allt skulle vilja radera från din älskling - eller vill man verkligen det? För skulle det verkligen vara kul med en relation där allt gick i fluffigt rosa jämt och ständigt?!
 Mjaa, hur som helst så är jag övertygad om att jag själv har minst tjugo vanor, sidor och egenskaper som kan få älsklingen att vilja emigrera för en eftermiddag eller två. Iofs så är jag medveten om de allra mesta han stör sig på då han är äckligt ärlig till 100%, och nu när han är borta tänkte jag passa på och göra exakt ALLT som jag vet att han stör sig på!

  • Sova med strumpor på i sängen, ska nog ta dubbla bara för att jag kan!
  • Lyssna på musik och radio konstant, på hög volym så länge det är lämpligt
  • Se på Pistvakt och andra serier som han inte förstår
  • Äta massa fisk,bulgur, sushi och nyttigheter
  • Ta hans kudde och breda ut mig över hela sängen
  • Gå omkring iklädd endast stora Mormorstrosor
  • Lyssna sönder Håkan Hellström, The Ark och Abba - samt sjunga med väldigt högt och falskt
  • Duscha med radion på i badrummet
  • Läsa en mängd veckotidningar och sen riva ut spar-värda artiklar till min samling
  • Ha Lilla My-tofs och glasögon
  • Se samma Sally-avsnitt minst en gång om dagen
  • Blogga mycket och länge
  • Äta konstiga blandningar till middag och ignorera att det kanske "skär sig"
  • Onanera minst en gång om dagen! (kan jag iofs göra när han är hemma också, men det är lätt att man blir två när den ena är sugen!)


ps. och om du prompt envisas med att din älskling dock är stöpt helt prickfri, och att du älskar alla hans/hennes sidor och egenskaper. Så grattis! Kom inte och gnäll hos mig när solens pricker börjar skymt vid horisonten! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer