Jag dööör av skratt!

Det här var tamejfan dagens höjdpunkt! Lyckades somna relativt tidigt igår, men eftersom älsklingen är borta så sover jag som en skorpa, vilket innebär att jag vaknar minst tre gånger per natt. Körlektionen gick sådär, vissa moment gick superbra, medan jag fastna totalt på ett skitlöjligt moment, fick panik och gav upp! Jävla skit! Iaf, sitter nu hos mamma, dricker fin-te med massa honung i innan jobbet :)

Men nu till det absolut roligaste som har hänt på länge - vi pratar inte något hihihi-skämt, utan snarare HAHAHAH - jag lägger mig ner och dör-skämt! ...Kolla min fb genom mailen, och upptäckte att jag dels fått en vänner-förfrågan och ett väldigt roligt mail från en väldigt gammal klasskompis. Till historien hör dock att vi hatade varandra, pratade bara om vi var tvugna och har inte setts på flera år. Jag pratar mer med hans päron på ica än vad vi sagt under hela skolgången. Och nu får jag världens mail, och det är så roligt att jag nästan vill sjukskriva mig för att skratta resten av dagen! Man kan säga att det är som en light-version av ett kärleksbrev, fast mer sjuktligt mycket omtanke än kärlek... Jag döör av skratt!

Så följande alternativ har jag kommit fram till:
- Han har provat illegala droger, hittade mitt namn på facebook och skriv ner något under en LSD-tripp
- Han har slagit vad med sin tönt till följeslagare om hur jag kommer reagera
- Han hade sjuuuukt tråkigt en vardagskväll och skickade random-mail till alla på sin vännerlista
- Han är gammal fiende till älsklingen, och tar ut sina aggressioner i efterskott på mig
- Han har sen nian varit hemligt kär i mig och vågar nu fyra år senare lätta sitt hjärta!

HAHAHA! Jag tror nog mest på alternativ 1. Mailet, njaa, det är nog lite för privat för att lämna ut ännu. Men vänta tills jag druckit några glas vin ikväll, så kommer nog delar av det upp här! ;)

puss puss// en lycklig caro<3
5 kommentarer
Your Dream Closet

ja jo de är samnt, snävare linnen är alltid snyggare om somrarna enligt mig :)

Naddi

Var det TOM?!?! :P

Ida

Haha, ja man kan ju undra lite över den snubben? Vill han ha så många vänner som möjligt på fb eller har han fått ett knäpp? Lite komiskt är det allt, han har ju uppenbarligen inte glömt dig=)



Pussa

Michaela

Jag vet, mopsar är söta! :D Allt är bara bra med migh, hur är det själv? puss

Michaela

Jag glömde säga att det var kul att du skrev i min blogg :) De var sjukt länge sen vi pratades vid. De skulle vara kul att ses nån dag, om du har lust? En fråga bara, är det ok om jag länkar dig på min blogg? puss