Resfeber!

Hela dagen har jag gått omkring med fjärilar i magen och lett mot alla som ett litet barn. Nu är dagen äntligen här, eller snarare dagen före dopparedagen - imorrn åker vi till New York! Och som den gode och nyblivne tidsoptimisten jag är så har jag fortfarande lite packning kvar! Eller helt sanningsenligt all packning... Men det mesta som ska med ligger ju framme. Så nu ska jag bara packa ner allt, måla naglarna och få i mig något till middag - sen är jag redo!

Hur det blir med bloggen under min semester har jag ingen aning, förhoppningsvis får jag tag i en dator lite då och då. Annars blir det en jäkla update när jag kommer tillbaka igen! ;)

Sakna mig inte för mycket<3

puss puss//en lycklig caro<3
7 kommentarer
Sophia

Ha så kul och shoppa mycket åt mig! =)



Ida

Hoppas ni får en underbar semester i the big apple!!! Väntar på många bilder sen när du är hemma igen;)



Pusspuss

emsiii

åååh va kul! sorry glömde svara på ditt sms!!! :O:O

vi ses om typ en månad :/ åker ju på fredag!

puss ha det bäst älskis <3

Anonym

KAN DU KOMMA HEEEM SNART BABY!!!!!

Sophia

Sv: Joho! Du är så gullig så!!

Sophia

Joho!!!

Du, jag kan bara se det här ilägget.. sjukt skumt.. Vilket inlägg ser du på min blogg? Jag kan inte se att du har uppdaterat...??!!

Sophia

Joho!!!

Du, jag kan bara se det här ilägget.. sjukt skumt.. Vilket inlägg ser du på min blogg? Jag kan inte se att du har uppdaterat...??!!