Sally, min idol!

Sally Santesson, någon mer än jag som fullkomligt älskar denna kvinna och den underbara serien? Jag minns hur jag fastnade efter ett avsnitt och numera har vi hela boxen hemma som jag plöjer igenom med jämna mellanrum. Älsklingen kan i vissa scener påpeka att vi har vissa likheter, och pricka ut exakta citat som jag håller med om fullt ut. På ett sätt önskar jag verkligen att jag som Sally! Att ha en så pass stor självsäkerhet, ett självförtroende som aldrig sviker och intala allt och alla att man är fullkomligt bäst. Samt att ha ett tankesätt likt en femåring, och vara så pass naiv som hon är, samtidgt som man kämpar på i samhället! Och när hon väl bestämt sig för något, så ger hon inte upp för hon tror att hon lyckats! Sen om hon gör det eller inte, det är en helt annan sak :)

Medan älsklingen nördar får Sallyboxen hålla mig sällskap till middagen, fruktsallad och smörgås med jordnötssmör! När jetlagen vägrar ge sig och man bor utan föräldrar blir det lätt att man tager vad man haver och låter magen bestämma när det är matdags!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer