Var det värt det?!

Det är i stunder som denna som jag förbannar att en liten bagatell som jetlag existerar! Fan vad den tar koll på en. Duktig som jag var somnade jag vid halv tio igår, för att vakna vid tolv och vara fullkomligt glaspigg! Sen låg jag och vred och vände på mig i över två timmar, för att sen bli väckt av älsklingen som skulle krypa ner vid fem, och väckarklockan ringde 05.20. Pigg som en jäkla mullvad som missat vintervilan!
Dock blev det lite bättre när älsklingen gick upp och gjorde en stor kopp varm choklad till mig :) det kändes lite mer värt att kliva ur sängen och ta en snabbdusch när man visste att koppen skulle stå där brevid sängen och innehålla massa varm choklad. Det mina vänner - är kärlek på hög nivå!

Så det är i dessa döda stunder som jag undrar, var resan verkligen värd att må som en mörbultad igelkott i fem dagar efteråt?! Hitills är svaret Ja! Och under kvällen kommer massa info, bilder och historier komma som även gör det klart för er hur värt och phucking underbar vår resa till New York var!<3

Men först ska jag duscha, hatar känslan av att inte veta om det är ens egen svett eller någon annans svett man har på sig efter en tur med tuben. Dessutom ska jag hacka upp massa vattenmelon :)



 

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer