Filmmys!

Men kvällen fick ett lyckat slut iaf, struntade i kameran och åkte hem istället. Möte upp Sanna och nu ligger vi hemma hos mig, en blåbärspaj är på kylning och vi ska se Arkiv X-filmen! Kan det blir en bättre lördag?! Paj och min favvoserie som film, knappast bättre! Vi ligger och fnissar åt gårdagen samtidigt som vi fortsätter planerar framtiden, en bra lördagskväll med andra ord. Hoppas ni får en lika bra lördagkväll som vi har det, sup och ha kul, ät mycket chips och använd alltid kondom! ;)

ps. vad det gäller kameran, så ger jag det en chans till med älsklingens dator, annars så får jag gå dit den kommer ifrån och prata med någon snäll som kan hjälpa mig, Det löser sig alltid!


The truth is out there!


 

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Ida

Arkiv X är ju värsta nostalgin ju!