Förbättra din intimrakning!

Jag har berättat om det förrut, men jag tänkte köra en liten repris. Det är Apoteket som nyligen släppt en hel serie med intimvård, och det är RFSU som gör produkterna som är anpassade speciellt för kön. Det finns några ytterligare produkter, men det är dessa anpassade för intimrakning som jag fastnat speciellt för.



Easy Shavin´- genomskinlig rakgel som innehåller kamomill och ängsblomma. Lugnande och bra för huden, som är extra känslig vid könen. Det många gör fel när man väljer rakgel är att man tar någon med parfym, något som är väldigt stark och dålig för huden, gör att det lätt blir irriterat och prickigt. Det bästa är att den är just genomskinlig, vilket gör att man ser exakt vart man rakar!

Daily Fresh - Tvål som man kan använda dagligen och som är speciellt anpassad till kön. Innehåller också kamomill och ängblomma, och den har ph värde 3.5 - extra bra för tjejer som lätt kan få irritation och en massa annat onödigt som lätt skapas av fel tvål!

Nice´n Cool - en aftergel som man tar på efter att man rakat. Känns sval och skön mot huden och förminskar risken för irritation och prickar. Innehåller samma sak som de andra, vilket självklart gör att det är bra och skönt efter rakningen. Jag brukar ta på den efter att jag torkat, det sticker lite men det går över på någon minut. 

Jag har använt dessa produkter i månader nu, och jag är helt fast. Superbra, billiga och man märker stor skillnad. Något som dock är ett litet minus är att om det är mycket hår, så kan det bli lite skum, vilket tar bort det allra bästa i och med att gelén är genomskinlig! Utöver det är det tre superprodukter som jag rekommenderar varmt!

ps. Vill du göra intimrakningen roligare?! Gör det tillsammans med din älskling och gör på varandra! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Men men låt bli!

Gud gav oss hår av en anledning.. skoja!!!



hehe... vad jag är rolig! =)

Anonym

jag har dom två första.

själv tycker jag att daily fresh knäcker. kan inte vara utan den :D hahaha.

jessica

jag har dom två första.

själv tycker jag att daily fresh knäcker. kan inte vara utan den :D hahaha.