Gårdagens fynd!

Finns det något jag verkligen tycker om att shoppa så är det saker som man verkligen har användning för, under en längre tid.Och då finns det två saker som alltid ligger på topp - dvdserier och snygga undies! Dock hittade jag inga snygga undies igår, men flera bra dvdboxar för superbra pris. Först hela Segemyhr-boxen säsong 1-5 för bara 265, Pistvakt säsong 1 för 99! Är inte det sjukt bra priser?! Sen hittade jag även Nemi del 2 för endast 100! Så bra pris! Så gissa vilka som kommer ligga och glo på svensk humor under den kommande tiden?! ;) Dvdboxar är något som jag verkligen tycker om, då har man allt från en och samma säsong samlat, supersmidigt och väldigt bra när man ska ha maraton! Får se vilka boxar det blir härnäst?!




Nu ska jag klä på mig och invänta Sanna, vi ska ta en liten sväng förbi Willys och handla lite innan vi åker tillbaka hit och tar en kopp te, blåbärspaj och massa tjejsnack med älsklingen!

puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
GULLEFIA

Vet inte riktigt :P men det är en vanlig jeanskjol såå.. ;D ♥ Hur mår du?♥

Linda

samma här o tittar lite på tv.

Ida

Segemyhr, snacka om nostalgi!

Anonym

Pax för att bräna filmerna av dig! Sjukt bra! =)



Sofia

Jag tycker om att shoppa typ allt ;D