jag har en stor crusch!!

Jag kanske inte är känd för att vara den största djurvännen, eller rent ut sagt så finns det få djur och djurraser som jag tycker om. Men jag är inte den som är den, idag fick en ny liten varelse en plats i mitt hjärta - Bullen! Vi är hemma hos Pappa Leif (ja,precis som i Mysteriet på Greveholm) fått i oss ungspannkaka och fått träffa hans nya hund. Och det var kärlek vid första ögonkastet, han är så söt att jag vill gråta! Jag som inte ens tycker om djur, men nej, den här hunden är så fin och gullig att det värmer i mig. Just nu ligger han och snarkar på mattan ute i hallen, och mitt hjärta nästan sprängs av kärlek till den lilla krabaten! Han är så fin!! Och jag är en idiot som glömde kameran hemma, men Leif har lovat att jag, ja lilla jag, ska få vara hundvakt i maj! Woho! 

Nu kom älsklingen med min Ben&Jerrys Phishfood, Mia och Klara är på i bakgrunden och livet är sådär lite extra bra just nu!

puss puss//en lycklig caro<3


puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Sophia

Men åhh! Vad är det för ras??! Jag vill se honom!

Och sjukt bra namn - Bullen! hihi!!

Sophia

Vad gulligt då!

Ja, ring mormor, då blir hon glad. Hälsa från mig.. Du kan ju prata med henne i typ 10-15 minuter bara!! =)



Sophia

Vad gulligt då!

Ja, ring mormor, då blir hon glad. Hälsa från mig.. Du kan ju prata med henne i typ 10-15 minuter bara!! =)



Sophia

Ja.. ring mormor! Då blir hon glad. =)

Bulldog.. mysigt!