knastertorrt!

Just nu har jag tre tankar i mitt huvud, jag vill ha vår/massa sol, vara nära älsklingen och jag vill ha hem Jennie! Mina ögon är lika fuktiga som öken och jag känner mig en aningens mosig. Mycket jobb har blivit gjort och nu har jag bara två superkorta mail kvar att skicka iväg. Sen är jag klar för idag! Hur trött kan man bli på en skala, alltså kroppsligt? Är man i närheten när man tar ett bad För att tvätta håret, badar och torkar sig, för att sen upptäcka en kvart senare att håret fortfarande är kvar i sin Lilla My-tofs?! Då är jag i mål iaf!
Nej, nu ska jag se lite på Segemyhr, dricka lite mer fläderblomssaft och sen springa iväg på söder för att möta upp min prins. ska bli så mysigt och skönt att komma ner och få bädda ner sig. Tror inte ens jag hinner få en godnattkyss innan mina ögon stängts.

Puss puss//en lycklig caro<3

9 kommentarer
Daniela

Ja det var det verkligen, helt underbart!

Allt är bara bra med mig, själv då?

puss

Naddi

Jag har börjat blogga igen =)

Em

haha tack du :D gjort i vanliga hederliga paint :p naah är inte så duktig men ja kan säkert fixa ngt åt dig nästa vecka när ja är ledig ;D <3

Martina

asså tvättar du håret varje dag så producerar det bara ännu mera fett, men om man vänjer håret vid att inte tvätta de så ofta så hittar man en bättre balans.. men de kliar i hårbotten nu.. a just de om man tvättar håret ofta me så slits de snabbare..

jossan

ja den fina finns i helsvart också :) alltid bra med svart i garderoben.



vad härligt du skriver förresten :)

Erniee

Ny blogg hahah



Kan inte göra annat än att hålla med om att det inte vore fel med lite sommar! :P

Anonym

Svar: Tack så mkt! :)

Jaa vill ha vår nuuuu! :D

Gillar din blogg! :)

Sophia

Vilket fusk att du kan glo på Segemyhr!!! Jag vill ox ha de!!! Finns de på dvd??!



Erniee

Securitas blir av oxå - har ett sommarvikariat och sen till hösten jobbar jag varannan helg o ngn gång i veckan bara, vilket e rätt perfa :)