love love fortsättning!

Gårdagen igår blev riktigt riktigt bra! Vi möttes upp efter hans jobb, han bytte om till skitsnygga kläder och sen gick vi ut och åt, på pizzahut! Jag hade först tänkt att vi skulle prova något nytt, men sen blev det ett säkert kort iaf, och det blev sjukt lyckat. Maten var asgod och servitören var sjukt trevlig! Rekommenderar stark Pizzhut på götgatan ;)
Sen åkte vi hem, jag hade dukat fram massa ljus som jag tände, massa smågott och sen en flaska champagne! Klyshigt men sjukt mysigt! Och kvällen avslutades med ett topp-tre-knull innan jag somnade i hans famn! ;)

Riktigt bra och en helt underbar firning med världens bästaste pojkvän!<3 Och idag fortsätter vi firningen med att göra massa amerikanska pannkakor med lönnsirap som vi ska äta framför Arkiv X eller Segemyhr!



Champagne, tända ljus och kinapuffar!


Min älskling<3


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

<333



Har faktiskt aldrig ätit amerikanska pannkakor, men vill göra det! Hur gör man dem???



Pusss