Mitt nummer av Veckorevyn!

Nu sitter jag här hemma hos mor, med ett sprillans nytt nummer av Veckorevyn. Men det är något extra speciellt med detta - jag är ju med! Artikeln jag är med i nämns tom på framsidan! Så bläddra fram till sidan 36, för där har ni lilla mig, leendes som en femåring och viker ut mitt sexliv och mina tankar om sex! ;) Om man bortser från att jag delar bild med en annat tjej och att mina naglar ser förfärliga ut, så avgudar jag hela mig och artikeln!
Tänkte gå lite mer ingående senare på vad texten handlar om och vad jag anser om de olika frågorna som togs upp, samt gärna höra lite från er därute om vad ni anser i massa viktiga frågor!

Men fram tills dess, läs artikeln, njut av den underbara klänningen jag har på mig, skratta åt mitt femårsleende och ta in resten av infon från artikeln! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Ja, jag har läst det och ja, det var fint! Inte min smak men.. ja.. OCh sjukt fin bild! Du ser gullig ut, synd att du inte fick klänningen! Men varför GULA leggings??! =)