mys mys mys

Jag är ledig, älskling är ledig och vi firar detta genom att ha en riktig mysdag! Det blir Beckmaraton, massa gott och nakentema hela dagen lång! Kan det bli en bättre start på veckan?! Om man bortser från min okända diagnos, så tror jag inte det! Ibland finns det inget bättre än att ligga nerbäddad, nära nära den man tycker bäst om, bra film på tv och en skål godis i närheten. Ingen som ringer och inget annat som stör - lite som ett eget universum i universum! Bara mys och kärlek som står på dagens schema!<3



puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

To much info!!!!

Usch och fy! Satsa på att bli frisk istället!!!

Kevins mamma Mia!

De var våran 1års dag!=)

Vi hade de underbart! allt bra med dig?

isabejb

hehe, men tack så jätte mycket, vad glad jag blir :)

jag började sjunga när jag var väldigt liten, så jag har inte så noga koll på just vilken ålder.

men folk fick höra min röst för första gången typ i 8:an, för 3 år sen :)