onsdag

Halva veckan har gått och snart är det helg! Jag har bara två jobbdagar kvar den här veckan och sen är jag ledig ledig ledig i två hela dagar + att jag och Lillasyster precis planerat upp helgen, och det kan inte bli annat än skitlyckat! Som jag längtar! Jobbet gick bra, jag fick prova att stänga nästan helt själv, och allt flöt på fullkomligt utmärkt, och imorrn ska jag få stänga helt själv. Jag känner mig redo och är säker på att det kommer flyta på som fisken i vattnet, Och gör det inte det, så får det lösa sig, det gör det alltid!

Solen var framme hela härliga dagen, dock stod jag ju inomhus hela tiden den var framme, men ändå ett gott tecken - våren är snart här! Äckliga vinterskor, slask, äckeltunga jackor och koftor försvinner och fram kommer korta kjolar, skinnjacka, leggins och fina tunna skor!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer