the winner takes it all!

Äntligen ledig, men all jävla energi har runnit ur mig. Vad fan är meningen med ledighet om man ändå inte orkar göra något när man är ledig från jobbet? Jag har ingen ork kvar och ingen lust till att göra något alls. Jag förstår inte, är det såhär det ska vara att när man är vuxen? Vakna, jobba, äta, sova och sen börjar det om igen. När ska man få tid till ett liv? Jag är 19 nu, och jag är redan trött i kroppen. Hur orkar människor, hur orkar ensamstående mammor? folk med tyngre jobb en mitt, de med flera jobb för att få ihop ekonomin? Småbarnsföräldrar med kolikbarn och jobb som måste skötas? Jag bara undrar, hur fan orkar människor?

Jennie, får jag ledigt i påsk så kan du räkna stenhårt med att två 19åringar med för tidig 40års-kris kommer och hälsar på dig<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Erniee

aaa, hoppas allt blir av bara ;)

SJÄLVKLART!!! Tisdag is the dag! PATRICKS DAY!!! wihoooooo :P :P

Cecilia

Hehe eller hur... Fast efter ett tag går man över den där jobbiga gränsen och då är man inte trött längre. Har varit där själv