veckans to-do 13

Tiden går för fort men det gör inget just nu då jag mest längtar efter våren och Jennie. Men denna vecka hoppas jag på mycket sol och under tiden ska jag hinna med en massa bra saker.

[ ] Jobba mån-lör hos Sockerbagaren
[ ] Läsa läsa läsa
[ ] Umgås massa med älsklingen<3
[ ] Gå på Erotikmässan?!
[ ] Lovemaila Madde-Padde och Jennie!!
[ ] Fira morbro och träffa släkt
[ X ] Simma med Sanna
[ ] Mindre socker och mer frukt!
[ ] Utnyttja varenda solstråle
[ ] Planera vår 6månadersdag<3
[ ] Fortsätta stenhårt med sexprojektet (mer info imorgon)
[ ] Storhandla med Sanna!
[ ] Packa upp allra sista jävla kartongen
[ ] Träffa mamma och syster?!
[ ] Betala hyra + cp-present
[ ] Ha porr/fantasikväll!!
[ ] Skriva mer och oftare!
[ ] Fortsätta och trappa upp min träning
[ ] Göra budget + matlista
[ ] Planera sommarens stora äventyr!!
[ ] Skriva mer om sex,kärlek och erotik på bloggen!
[ ] LÖNING!!!
[ ] Få mina nya kläder + partyskor från syster!
[ ] Göra upp lite mer planer...
[ ] Njuta av underbara<3

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Madeleine

Det är egentligen ingen klänning även om den ser ut som det :P är väl mer en längre tröja... Du märker vad jag menar om du ser den ;) Den kommer från Vila! :D kram

Em

den va j'tte mysig!=D.

jaa det har ja:p du f¨r den näst a gång vi ses! <3

Linda

det har jag köpt på ur o penn!

Sofia

Var då en lååång lista! :)