veckans to do v 12.

Tiden flyger förbi, solen stannar längre och längre uppe på dagarna och vi rör oss mot sommaren. Och ju fortare tiden går, desto fortare blir det värme, sol, glass, bad och drinkar i mängder! ;) så nu kämpar vi ett litet tag till, snart är värmen här!

[ ] Jobba tis-fre
[ ] Fira St Patrics Day med sötisarna!
[ ] Göra matlistor och planera mat med älsklingen
[ ] Umgås och mysa med älsklingen så mycket jag kan!
[ ] Packa upp den allra allra sista kartongen
[ ] Fixa iordning så att älsklingens saker också få plats :)
[ ] Beställa hem lite mysiga dvdserier!
[ ] Bestämma vecka och boka årets resa!
[ ] Göra en liten budget med älsklingen
[ ] Läsa så mycket jag hinner
[ ] Fler bokrecensioner i ämnet erotik,sexböcker och noveller ;)
[ ] Fortsätta med våra morgon/kvällspromenader
[ ] Köpa simkort och börja med älsklingen
[ ] Göra något väldigt glamoröst och skämma bort mig själv!
[ ] Få tvättstugenyckel!
[ ] Fortsätta med nyttigheterna och utvidga det mer
[ ] Göra massa tråksaker som måste göras i hemmet
[ ] lovemaila flera speciella!
[ ] Stor utgång på Fredag!! =)
[ ] Fortsätta med Sexfantasiprojektet! ;)
[ ] Trappa upp min morotsmetod
[ ] Mer sex, snusk och erotik på bloggen!
[ ] Träffa tjejerna!
[ ] Pussas och mysa massa, lovebomba älsklingen<3
[ ] Njuta av solen så fort den tittar fram!

puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
Em

Tack :)

Em

jag med! =)

ses imorgon!

Martina

Ska försöka få ut alla filmer ja ser, men ligger lite efter. vi såg alla dom + 5 till en vecka så ligger lite efter... allt bra me dig idag?

Daniela

jo det har ju gjort det.. :-)

¬•» J E N N A

visst kan jag göra det (:

men det kostar 5O krornor (: